حقایق کمی شناخته شده درباره نحوه افزایش سرعت سایت. به همراه قیمت افزایش سرعت سایت

Wiki Article

این ابزار همچنین تاریخچه عملکرد وب‌سایت شما را نیز به صورت نمودار به شما نمایش می دهد تا به راحتی متوجه تغییرات مثبت یا منفی شوید.

سیستم مدیریت محتوای دروپال یک سیستم قدیمی می باشد که متن باز بوده و

سرور های قدرتمند می باشد که از هاردهای ssd بهره می گیرند و به

تاکنون بیش از ۱۶۰۰۰۰ درخواست پشتیبانی را به خوبی و خوشی پاسخ داده‌ایم. اگر موقع کار با محصولات سوال یا مشکلی دارید، روی پشتیبانی ما حساب کنید.

افزونه هایی نیز برای بهبود سرعت سایت وردپرسی معرفی شده‌اند که

اما واقعا کد نویس نیستن تا بدونن منظور از این ارور فقط قدرت سرور نیست و به پردازش پس زمینه هم اشاره داره که مهم ترین دلیلش افزونه های زیاد هست.

روش کار این پلاگین به این صورت است که در صورت نصب و فعال بودن آن، مرورگرها فقط تصاویری از یک سایت را بارگذاری می‌کنند که در محدوده دیدشان وجود دارد. به عبارت ساده‌تر شما وقتی وارد یک سایتی که این قابلیت در آن فعال است می‌شوید، فقط تصاویری را می‌بینید که در کادر مرورگر شما دیده می‌شوند، و زمانی که شما سایت را به قسمت‌های پائین‌تر اسکرول کنید، تصاویر بعدی به نوبت بارگذاری و همراه با افکت ظاهر می‌شوند.

من داخل این مقاله و فیلم آموزشی که تهیه کردم می خوام شما رو با روش های جدید افزایش سرعت سایت وردپرسی که مطمئن هستم هیچکجا اونو نخوندید و ندیدید آشنا کنم و تضمین هم بدم که تا ده برابر یا بیشتر سرعت سایتتون بیشتر بشه.

همان طور که گفتیم بررسی سرعت سایت از طریق ابزارهای خاصی امکان پذیر

خیلی از سایت ها از اسکریپت های مختلف و متعددی استفاده می کنند که حقیقتاً لزومی به حضور تعداد زیادی از آنها در یک سایت نیست. مثلاً استفاده بی مورد از باکس های شبکه های اجتماعی، اسکریپت های نظرخواهی و نظرسنجی و سرویس های مشابه، که اگرچه شاید به نوعی کاربردی به نظر برسند، اما حضورشان ارزش کاهش سرعت سایت را ندارد.

معرفی شد و به بسترهای حرفه‌ای تصمیم گرفتن از این سیستم مدیریت محتوا برای ساخت

برای دسترسی به حتی یک فایل از اطلاعات هر صفحه از یک وب‌سایت، این پروسه تکرار می‌شود و در نتیجه، درست مثل بار اول، زمانی هرچند کوتاه برای برقراری ارتباط اولیه بین مرورگر و سرور ایجاد می‌شود.

همین موضوع یک بی‌احتیاطی بزرگ به حساب می‌آید و می‌تواند خیلی راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید، اولین قدم شما را با شکست رو‌به‌رو کند.

آنها می توانید رتبه بالاتری در بالا بردن سرعت سایت کسب کنید. تعرفه افزایش سرعت سایت

Report this wiki page