قانون جهان برای رسیدن به رویاهای خود رازها - قانون جذب کائنات

Wiki Article

دومین قدم در استفاده از قانون جذب باور است. باور قلبی و ذهنی هدف و خواسته مهم ترین مرحله ای است که مثل یک سکوی پرتاب عمل می کند. یعنی اگر شما بتوانید این مرحله را به درستی و به طور کامل پشت سر بگذارید، بخش زیادی از مسیر رسیدن به اهداف تان را طی خواهید کرد اما در مقابل اگر نتوانید باور ذهنی تان را به درستی تنظیم و ترتیب دهید، همانند این است که درون یک چاه افتاده و بیرون آمدن از آن برای رسیدن به هدف برایتان بسیار سخت خواهد بود.

شهرکتاب منبعی از کتاب های الکترونیکی است که تیم مدیریتی سایت تلاش کرده است تا محتوایی باارزش و با کیفیت در اختیار علاقمندان قرار دهد. در این مجموعه سعی شده است حقوق ناشر حفظ شود و همچنین از نویسندگان و مترجمانی که مایل به همکاری با ما هستند استقبال شود.

تلفن را بردارید و به کار خود رونق دهید

 سابلیمینال زیبایی و سلامتی

خریداران گرامی برای دانلود محصول خود به پنل کاربری مراجعه یا ایمیلتان را بررسی کنید

مزد آن گرفت جان برادر که کار کرد؛ کسب و کار چیست

فکر می‌کنید دنبال کردن رویا و آروزیی که در جوانی داشتید سخت‌ترین کار ممکن است. من شخصاً نمی‌توانم احساس خوبی را که هنگام مطالعه این کتاب دریافت می‌کردم نادیده بگیرم.

باور کنید که می‌توانید آن چیز را داشته باشید، سپس باورتان را به جهان هستی ساتع کنید.

زیرا جلوه و زیبایی بهتری به این دو محیط اصلی و خصوصی انسان می بخشد.

آموزش قانون جذب کائنات با شرح مراحل قانون جذب

دانلود فیلم انگیزشی دوازده سال بردگی دوبله فارسی

انجام اقداماتی که نتیجه دلخواهتان را بهمراه دارند، به شما نشان خواهند داد که هدفتان دور از دسترس نیست.

قانون جذب می گوید که تمام توضيحات بيشتر تجربیاتی که هر انسانی در زندگی اش تجربه می کند تماما نتیجه ارتعاشات وی بوده و در واقع افکار او همه ی انچه می بیند و تجریه می کند را در زندگی برایش شکل می دهند

بسته آموزشی چگونه به اهداف خود برسیم بسیار عالی و سودمند بود و من خیلی از خرید این محصول راضی بودم و از اشنایی با سایت خوبتون خوشوقتم

Report this wiki page